Verzending & bezorging

Verzonden binnen 1-2 werkdagen

Al onze bestellingen worden binnen 1 a 2 werkdagen verwerkt en verzonden*. 

Nederland: Bestellingen vanaf € 50,- met bezorging binnen Nederland worden gratis bezorgd. Voor bestellingen onder de € 50,- rekenen wij € 5,95 verzendkosten.*

BelgieVoor verzending van bestellingen vanaf € 50,- met bezorging in België rekenen wij € 3,95 verzendkosten. Voor bestellingen onder de € 50,- rekenen wij € 7,95 verzendkosten.*

Uitzonderingen: De kant-en-klare mini-ecosystemen uit de JNGL-serie worden per koerier bezorgd. Lees hier meer over de bezorging van de JNGL-serie en bekijk hier de ecosystemen

Volg je bestelling

Zodra je bestelling ons atelier verlaat, ontvangt je een e-mail met daarin een Track & Trace code waarmee u de status van uw zending kunt volgen.

Wanneer een pakket niet bij je kan worden afgeleverd, wordt dit standaard aangeboden bij je buren. Als de pakketbezorging ook bij je buren niet lukt, dan ontvang je een bericht van de bezorger. 

Indien je of jouw buren bij de tweede aanbieding ook niet thuis zijn en je jouw pakket niet hebt kunnen ontvangen, dan kan je de zending met het bericht van de bezorger ophalen bij één van de afhaallocaties bij je in de buurt. Je hebt hiervoor twee tot drie weken de tijd. Daarna gaat de zending retour naar de afzender. Als je jouw zending op gaat halen dient men zich altijd te legitimeren.

Wijzigen bestelling

Indien je na het plaatsen van je bestelling deze nog wenst aan te passen of bijvoorbeeld je bezorgadres nog wenst te wijzigen, dan kun je hiervoor contact met ons opnemen via e-mail. 

Uiteraard zijn wijzigingen alleen mogelijk indien je bestelling nog niet verwerkt en verzonden is.

Foutieve bestelling

Mocht er tijdens het verwerken van je bestelling toch onverhoopt iets mis zijn gegaan en je bestelling hierdoor verkeerd of incompleet geleverd is dan horen wij dit uiteraard graag zo snel mogelijk. Neem hiervoor contact met ons op via mail. Wij zullen er uiteraard alles aan doen je zo snel mogelijk te helpen!

Beschadigingen aan je bestelling

Je bestelling zal door het team van FLESSENTUIN met de grootste zorg ingepakt en gecontroleerd worden voor verzending. Mocht het toch voorgekomen zijn dat je bestelling beschadigd is tijdens transport dan kun je hiervoor via e-mail contact met ons over opnemen. Wij zullen dan zo snel mogelijk contact met je opnemen voor vervanging van je bestelling. Vergeet niet je bestelnummer, track&trace code en adres- en contactgegevens mee te sturen.