Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Kies jouw favoriete product in onze shop en voeg deze toe aan je digitale winkelmandje. Ga naar je winkelmandje en volg de stappen in de check-out om je bestelling te plaatsen. Maak eventueel een account aan, vul je adresgegevens in, kies je betaalmethode, bevestig jouw bestelling en voltooi de betaling. Je bestelling is dan geplaatst en je ontvangt direct een orderbevestiging van ons in je mailbox.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Heb je een bestelling via onze shop geplaatst, maar per ongeluk een foutje gemaakt? Geen zorgen! Reageer dan zodra je de orderbevestiging ontvangt via de e-mail door deze e-mail te beantwoorden en je gewenste wijziging door te geven. Als het pakketje nog niet verstuurd is, voeren we deze wijziging of annulering voor je uit.
Help, ik heb geen orderbevestiging ontvangen. Wat nu?
Binnen enkele minuten na het plaatsen van je bestelling, ontvang je een orderbevestiging in je mailbox. Niets ontvangen? Mogelijk is de e-mail in de spambox of map met ongewenste mailberichten terecht gekomen.
Staat de orderbevestiging inderdaad tussen de spam? Voeg ons e-mailadres dan toe aan je lijst met veilige afzenders. Dan komen onze mails in de toekomst altijd in je mailbox terecht. Staat de orderbevestiging ook niet in de spambox, neem dan contact met ons op via info@flessentuin.nl
Wat is de status van mijn bestelling?
Zodra je bestelling wordt verstuurd ontvang je automatisch een e-mail met een track & trace code. Deze code geeft inzicht in de leverstatus van je bestelling. Niets ontvangen? Check dan of het bericht bij je spam terecht is gekomen of mail naar info@flessentuin.nl
Zijn de getoonde prijzen inclusief BTW?
Ja, bij alle prijzen zit de BTW inbegrepen. Bestel je zakelijk en wil je de BTW aftrekken? Vermeld tijdens het uitchecken je BTW-nummer in het daarvoor bestemde veld, dan wordt het BTW-bedrag vóór het afrekenen berekent en op de factuur vermeld.